Om mig & klinikken

Jeg hedder Ana og kommer fra Brasilien. Jeg har altid haft en passion for skønhed og hudpleje. De fleste steder i verdenen er der fokus på sund hud og skønhedspleje, men i Brasilien er det nærmest en besættelse 😊 Jeg blev optaget på CIDESCOs kosmetologuddannelsen i 2017. Jeg har altid drømt om at drive min egen klinik. Så i 2021  midt under Corona og nedlukning gik min store drøm i opfyldelse, da startede jeg ANA Skin & Care på Frederiksberg.

Mit mål har været at skabe en klinik, som er nærværende og rolig i sit udtryk – et sted som både mænd og kvinder har lyst til at besøge for et frirum i et par timer. Jeg har forsøgt at blande nordisk stil med undertoner fra den brasilianske regnskov.

Jeg tilbyder forskellige former for ansigtsbehandlinger, hårfjerning, retning/farvning af bryn og vipper, hånd- og fodpleje samt kropsmassage. Mit mål som kosmetolog er at give dig en fantastisk behandling, som er 100 % tilpasset dig og din huds behov samt vejlede dig i, hvordan du selv kan fortsætte en sund og daglig hudplejerutine derhjemme og opnå gode resultater.

Jeg glæder mig til at se dig!